ArasAsya Kızlar tecrübeli annelere bir sorum olucak. 36 haftalık hamileyim doğumun ne zaman gerçekleşiceği belli değil çikolata ve süsleri ne zaman sipariş etmeliyim sizce
Kizimveoglumm ArasAsya 28 haftalıgım ben şuan magnetlerimi sipariş ettim ikramlık lokumlarıda doğuma 2 hafta kala sipariş etcem 😊 ne olur ne olmaz hazırda dursun ablam doğum yaptı onun magnet ve çikolataları hastaneye geldi 😊 yetişmedi banada son an bırakma dedi 😊😊
Emineymen ArasAsya benim 35.haftamda hazırdı kokulu taş yaptırdım ve çikolataları dolapta muhafaza etmedikten sonra bişey olmuyor haftaya doğum var
zlemAtAcar ArasAsya çikolatamı 25. Haftamda sipariş ettim. Serin bir ortamda saklıyorum. Bebek magnetlerimiz hazırladım. Hastahane için ayrı Mevlüt için ayrı hazırladım.
ArasAsya Kizimveoglumm bende bu gidişle ablan gibi olucam 😂 sanki her an doğurcakmısım gıbı hıssedıyorum cıkolataları sıparıs edıp dolapta tutsam bısey olur mu aceba
Kizimveoglumm ArasAsya bu arada ben kızım için hoş geldin bebeğim yazıları falan aldım süs malzemesi falan kapı süsü şimdiden aldım valla sonra istediğim gibi olmayacak dedim doğuma girerken en iyisi şimdi alayım dedim 🤣🤣
GzdeEgsn ArasAsya canım ben çikolataları yaptırdım instagramda bi hesaptan sipariş verdim 1yıla kadar saklanıyor dedi çikolata için o yüzden beklemeden sipariş verebilirsin
Kizimveoglumm chisinau ben istanbul bağcılarda oturuyorum burda süs eşyaları satan yer var oradan aldım kapı süsünü uyguna aldım 25 tl çok da hoş ve bir sürü şeyler aldım
Funsem chisinau Fiyat aralığınız nedir? Ben meleğin eli sitesinden yaptırdım. Daha gelmedi ama çok güzel bakın isterseniz.
chisinau Kizimveoglumm bende istanbuldayım tabiki burda bir çok yer var ama çıkamıyorum kimse de yok yollayacağım 😣😣
Kizimveoglumm Caglablir bağcılar yürüyüş yolundan çıkıyorsun sonunda camiye dogru giderken minibüs durakları var ya ordan yukarı dogru gittigin zaman solda kalıyor anlatabildim mi bilmiyorum 🤣🤣🤣hani nasıl anlatıyım 🤣 bende yeni gördüm orayı
Ayselcnt kapı süsünü ve magneti kendim yapmayı düşünüyorum. 7. Ayda yapsam olur herhalde.. Bide hediyelik mum düşünüyorum..