mervenur09_ 3 ay kullanılıyor ztn her kutu da bir aylık bulunduğu için üç aydan sonra doktor bırakmanızı söyleyecektir
yagmurandrmk Kaderkaraaa 11+4 falandı bebek önde olunca gerek görmedi bırak bir kaybı olmaz demişti 12 olmadan bırakmıştım 2 kutuyu tam bitirmedim erken öğrenmiştim
yagmurandrmk Kaderkaraaa doktorunuzun görüşü önemli randevuyu erkene alabilir ya da iletişim kurabiliyorsanız sorabilirsiniz ben hep böyle zamanlara denk getirdiğim için randevuyu zorluk yaşamadım testler ya da ilaçlar vitaminler konusunda
Kaderkaraaa @“yagmurandrmk” Sürekli kontrol ediyorum yakın zamana yok en son gittiğimde 1 ay sonra gel demişti