Kızlar 14+5 haftalığım son bir kaç gündür karnım yumuşadı eskisi gibi sert değil bu normal mi pazartesiye randevu aldım ama içim içimi yiyor😣Yattığım zaman sağ tarafımda normalde yumurta gibi hafif şişlik olurdu o yok başına gelen var mı böyle birşey