canohuda Benim de sağ tarafımda var ve benimde 21. haftamda fark edildi. Bana da aynilari soylendi kan sulandırıcı baslatilmadi bebekte gelişim geriliği olabilir dendi. Su an 28+1 olduk cok şükür ki iki hafta önden gidiyor gelişim geriligi henüz yaşamadık. Daha yeni idrar verdim tansiyon takibi yapıyorum su an için gebelik zehirlenmesi de çıkmadı. Öğrendiğimde haftalarca o kadar stres yaptım ki o stres eminim ki bebeğime daha çok zarar vermiştir. Tavsiye olarak her gün mutlaka tansiyonunu ölç, tuzu azalt ama tamamen kesme, içtiğin suya hafif limon ekle hem tansiyon çıkmasını engellesin hem de kanı sivilastirdigi için damardan akışı kolaylaştırır, genellikle sol yan uzan ve sakin korkma tedirgin olma 🫶😍 Zamanında sağlıkla gelsin inşallah🥳