Merhabalar, bence kız. Ultrason benim kızıma benziyor. Bana da 12.haftada devlette erkeğe benziyor denildi. 13 14 16da kız denildi. Bir tane oğlum var kız çok istoyodum çok şükür. Yani o haftalarda yanilma oluyor. Hamilelik belirtileriniz erkeklerden farkli miydi?