kocak2126 Kızlar hangi haftadasınız ? Siz kaç kg aldınız ? Bebek kaç kg ? Ben biraz geriden geliyorum diye moralim bozuldu.. Yani bebek normal ama ben kilo alamıyorum hatta bazen veriyorum bebek beslenmiyor gibi hissediyorum.
zuloss kocak2126 ben 5. Aya girdim bebeğimin kilosu iyi ben daha kilo almadım. İlk gebeliğimde de 7. Aydan sonra almıştım çok normal çocuk her türlü besleniyor merak etmeyin
cglctl kocak2126 endişe etmeyin bebek besleniyordur ben şuan 26+4 haftalık gebeyim 26+0 da bebek 900 gramdı ben ise 9 kilo aldım iştahım çok açık yeme isteği var sürekli
moonmom1 28+3′üz. En son 26+3′te kontrole gitmiştim bebiş 910 gramdi şu an ne kadar bilmiyorum. Ben şimdiye kadar 5 kg aldım
siimgeay Ya biz daha 16+0′dayiz ama ben kilo verdim kilo almadım ama bebek hafta olarak önde gidiyor 17+0′da kilolu da biriyim kötü bişi mi kilo almamış olmam 🥺😓
eed21 30 haftalığım bebiş 1500 gram dendi. Ben hala hamile kaldığım kilodan bir kilo eksiğim. Doktorum diyor ki bebeğin gelişimi iyi olduğu müddetçe doğuma kadar almasan da olur