Kelebekkkk34 kaç tane istersen yani 4-5 deyil tabiki de max 2-3. Ama ben çik duydum ki türkiyede izin vermuyorlar fazla embrioya. Sınırlama var. Ama bence isteyen 2-3 embrio koydurabilmeli. Baküde böyle şeyler çok rahat. Ben zaten düşündüm ki 2-si hiç olmazsa tutsun, hem sonra bilmiyirum doğal yolla gebe kalacakmıyım falan. Onun için 2 istedim, doktir da 3 diyincr olsun dedim. Evet hepsi tutarsa napacam onu bilmiyirum)) ama ne olursa olsun sağlıkla gelsinler başqa birşey istemiyorum🥹❤️