tgba22 Pazartesi gittim doktora 6+5 ölçtü cuma başka doktora gittim iyi bi doktordu 7+5 m geç döllenme de değil eminim yine 6+5 ölçtü kalp atışı da 137 iyi dedi sizce normal mi ben tam emin olamadım
bsrelif tgba22 NST testinde normalde bebeğin kalbi dakikada 120-160 atım (dakikada en az 15 atım) arasında atıyorsa bu dalgalanma bebeğin sağlıklı olduğunu düşündürür.