Seda-ca Perşembe günü doğumum var arkadaşlar.Hafif kabızlık çekiyorum özür dileyerek diyorum bunu.Neler yapılabilir fikirlerinizi alabilir miyim tecrübeliler ? Hoşaf,duphalac harici
eloenoebo Bende işe yarayanlar brokoli çorbası ıspanak yemeği [bulgur ve pirinç olmadan] hayırlı doğumlarınız olsun inşallah