Mek Kizlar 13. Haftasinda olupta sol tarafinda kasik bolgesinde ara ara sancilanan yada agrisi olan varmi benim var cunku korkuyorum yarin doktora gidicem
Yasus Mek 29 haftaligim benimde bazen kaşıklar ağrı oluyor doktorum rahim genisledigi için normal dedi ultrason da bir sorun görmedi muhtemelen sizinde bu sebepten ağrıyor olabilir
Zuleyha18 Hamileliğimi öğrendiğimden beri sancım var 13 haftalığım bende , çok doktora sordum hiç biri düzgün cevap veremedi ama çok şükür bebeğim gayet iyi ve sağlıklı 🙏🏻💞 leke gelmediği sürece(yani kan) endişe etmeyin 😊
Mek Zuleyha18 tesekkur ederim ara ara oluyo zaten bisey olmasin ne olur yarin yinede kontirol amacli gidicem doktora
Sumbul35 Benimde oluyo batmalar bazen şiddetli bi an gelip gidiyo ama endişe edilcek bi konu değilmiş doktorlar öyle diyo rahim büyüdüğünden oluyomuş