Dabat bebişin hayırlı olsun :) ben Aynur Şendemire gidiyorum ve inanılmaz memnunum. Eşim de doktor olduğu için doktor seçimi konusunda çok hassas ve seçici davrandık sonunda Aynur hanıma karar verdik. Kendinden çok emin,tecrübeli ve insanı rahatlatan bir doktor, kesinlikle araştırmanı öneririm. Ücreti bir gidişte 215tl veriyosun sonraki ay ücret ödemiyorsun.