2bebeliyim Doğumlarda göğüs ucu yarası oluyor mu benim şimdiden acımaya başladı ilkinde çok sıkıntı çekmiştim. eğer yara olursa şimdiden krem kullanmaya başlamak mantıklı mı? 26 haftaligim bu arada. 💗
Daisyy000 2bebeliyim 18 aralıkta doğum yaptım. İlk bebeğimde 4 ay göğüs ucu yarası çektim. Bunda çözümleri bildiğim ve tecrübe edindiğim icin kısa süreli bi yara durumu oldu sonra atlattım😁
Ulkumom 2bebeliyim bende 33+3 deyim yeni başlayacağım krem sürmeye doğurana kadar süreceğim inşallah yarasız atlatırım.
2bebeliyim @Daisyy000 saglikla buyutun insallah. 😇kaçış yok yine oluyor yani 🥲 cozumleriniz neydi peki bana doğumdan sonra madecasol vermişti Dr ama pek fayda girmedim doğumdan öncede lansinoh ve mustela kullanmistim yinede oldu hemde çok kötüydü🙂↕️
2bebeliyim @Ulkumom sağlıkla gelsin inşallah 🌸 bende bi 30larda başlarim bende heralde krem falan sürmeye 🤦♀️
Daisyy000 @2bebeliyim @Nealakayahu Fito ve hametanı karıştırıp her emzirme sonrası sürdüm ve göğüs kalkanı taktım. Bu her emzirme sonrası yapılacak ve emzirmeden önce göğüs muhakkak yıkanacak..
Nealakayahu Daisyy000 teşekkür ederim canım fito vardı yanımda sürdüm hemen kaç gün e toparlar bu şekilde dün gecedendir 10 defa emzirdim mahvoldum artık
Daisyy000 @Nealakayahu @2bebeliyim Ben bu konudan çok uzun süre çektiğim için özelde-devlette çok doktora dermotoloğa falan gözüktüm.. En son bi genel cerrah böyle yap dedi denedim ve aylarca geçmeyen yaralarım böyle geçti. Lansinoh vs zaten hikaye ,bana hiç etki etmedi
Nealakayahu Daisyy000 evet lansinoh yaralar için bir işe yaramıyor teşekkür ederim her emzirme sonrası yapamıyorum ama geme de iyi geliyor devam edeceğim