Edaisik055 31 haftalık oldum bugün bulaşık yıkarken 3 4 defa keskin bir şekilde vajinama sancı girip 3 4 saniye sonra kesildi. Normal mi acaba korktum çünkü kastı çünkü beni bu sancı. Düzenli değil peşpeşe girdi ama gene de korktum
Busraaaakkk Edaisik055 30.haftaya giriş yapmamla aynı şey bana da oldu bayağı fena bir ağrı hatta ağrı değil acı ama normalmiş doktoruma sormuştum
vanilya_kokusu_ Edaisik055 evet girip çıkıyor Ama bende rahim ağzı kısalığı var progestan kullanıyorum
cansuvet Bazen ikiye katlanıyorum bazen de fırlatıyor havaya elektrik çarpıyor gibi hepsi oluyor bende de Düzenli kasılma olmadıkça sorun yok diye biliyorum ☺️