Kızlar Reglime son 4 gün test yapmıyorum. Kasık ağrım geliyo geçiyo hafiften ,adet olcakmışım gibi.birde genital bölgemin azcık üstü batma hissi oldu bir kere. Kızlar aranızda gebeliğini öğrenenler kasık ağrınız varmıydı adet ağrısı gibi miydi ben bunu çok merak ediyorum