benimbebegimm 6+5 hamileyim normalde cildim çok yağlıdır ama bu aralar inanılmaz yüzüm kuruyor dudaklarım kuruyor acıyor bu hamilelikten dolayı mı acaba? Böyle bir sorun yaşayan var mı aranızda?
ylnydgd benimbebegimm biodermanın kremini alın benim de başlarda öyleydi sonra kaşıntı başlıyor. Kaşıntı başlamadan alın
Es07 Hormonlar cildimizi değiştiriyor Cildiyeye gitmiş biri olarak Egzamam arttı benim Çok rahatsız olursanız doktorunuzla görüşün
saboz Merhaba benim de dudaklarım çok kuruyor ve el bileklerimde hafif egzama vardı hamilelikle birlikte yeniden kuruluk başladı.nemlendiriciler de hep kimyasal dolu bebeğe zarar vermeyecek temiz içerikli ne kullanılabilir var mı tavsiyeniz?