ayse_2447 Merhaba bu geçtiğimiz Salı kontrolüm vardı ama pazartesi rahatsızlanıp hastaneye gittim 38+0 haftalıktım bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim Bni acil sezaryana aldılar plasenta erken ayrılmış bebekten böyle birşey yaşayan oldu mu
ylnydgd ayse_2447 çok zor bi durum Allah yardımcınız olsun. İşyerinde bir arkadaşımın başına gelmişti o da bebeğini kaybetmişti baya kanamalı gitmişti hastaneye. Sigara kullandınız mı?
mucize_bebek2 ayse_2447 benimde başıma geldi ama benim üç aylık hamileyken risk oluşmuştu zaten kanamam vardı sonraki üç ayda riskli kanamalı geçti altıncı ayda plasenta ayrılmaya başlamış dediler ameliyata alındım bebeğim üç gün yaşadı sizin de risk var mıydı yoksa her şey yolundayken mi oldu
cansuuusuu ayse_2447 Çok geçmiş olsun canım Allah sabır versin .Rahatsızlığın ne oldu kanamadan mı gittin hastaneye
ylnydgd ayse_2447 36+6 ydı . O gün doğum iznine çıkacaktı son günüydü o sebeple hatırlıyorum. Wc ye gitti arkasından da bir müdire hanım girince doktorla konuşmasını duymuş kanamam var diye. Hemen hastaneye götürüldü ama maalesef bebeği kaybetti.
Milenamavi Başınız sagolsun size de çok geçmiş olsun. Çevremde 8 9 aylik ölü doğum yapan tanıdıklarım vardi ama ayni sebep mi onu bilmiyorum
ayse_2447 Benim kahverengi lekelenmem oldu doğum başladı sanıp gittim hiç bir rahatsızlığım yoktu dört gün önce kontrole gitmiştim herşey yolundaydı