ozgenurd yasemin110421 3-4 gündür aynıydım parol içip terleyip duş aldım ateşim düştü öksürük devam ediyor
ylnydgd yasemin110421 kendi doktorunuzla görüşün bence ateş de sıkıntılı durum çünkü. Ilık duş da deneyebilirsiniz soğuğa yakın
fgormez Parol ateş düşürücü malum onu için ben öyle düşürdüm bende hastayım dün baya ateşim vardı içtikçe düştü
anneelik yasemin110421 parol takildi eve geldm ertesi gun yine fenalasinca doktoruma ulastim hastaneye yatis oldu ondan sonra iyi oldum zaten 1 gece yattim tekrar serum takildi ama suan oksuruk bas agrisi devam daha duzelemedim