Gece saat 1 gibi başladı sabaha kadar sağa dönsem de sola dönsem de regl sancısı gibi ağrılarım oldu yarı uyanık vaziyetteydim sabah duş aldım hafifledi, kahvaltı sonrası geçti. Şimdi saat 18:00 gibi tekrar karnım sertleşti ve ağrı girip gitti. Devamı gelir mi bilmiyorum ama bu kadar uzun mu sürüyor peş peşe mi oluyor yalancı sancılar yoksa benim her an doğurma ihtimalim mi var? 😂