Merhaba arkadaşlar 13. Haftaya girdim ikinci gebeliğim ilkinde de böyle olmuştu ama şu an bulantılar iştahsızlik herşeyden igrenme hali devam ediyor 5 yıl ara verdiğim için unutmuşum. Tam olarak eski iştahıma midem bulanmadan normal yemek yeme zamanına ne zaman gelicem kaçıncı haftada duzelmistiniz sizler tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim