semanuraydeniz İyi akşamlar kızlar koltuktan tam kalkarken karnımın sağ tarafına çok keskin bir acı saplandı bıçak gibi 10 15 saniye sürdü sonra geçti 33 haftalığım korkmalımıyım yoksa normal midir
ylnydgd semanuraydeniz normaldir ağrılar bu dönemde artık artıyor. Daha yavaş hareket etmeye çalışın. Devamı gelirse doktora sorulabilir ama tek seferlik ise muhtemelen kas ağrısıdır