coskun02 meyve benim şekerimi yükseltmiyor ben meyveyi canım istedikçe yiyorum.
kavalakurabiyesi benimde meyvede çok çıkıyor bide ekmek
helin_a inanın hiç aklıma gelmiyor kaç olduğu ama yükseliyor dedi şimdilik diyet verdi