Osmansaime devlet hastanesinde sordum doktor siz hamile kalmakta problem yaşamışsiniz dedi gebeliğin normal gebelik doğumda herhangi birsey oluşursa sezaryen olur dedi özelde ki doktorum da kilosu normal olduğu için normal karar verdik hepimiz için hayırlısı siz devlet hast sorabildiniz mi