Kızlar sat 11 aralık, adetin 5. Günü letu başladım 5 gün kullandım . 2 yumurtam oluştu. 26 Ocak yumurtlama 27 Ocak çatlama oldu. Bugün adet olmam lazım ama hiç olacak gibi değilim. Akıntım devam ediyor. Perşembe kan verdim negatif geldi. Letu kullanan arkadaşlar siz kullanırken gebelik oluşmadığında ne zaman adet oldunuz