Oğlum 9 aylık. 10. Ayına girecek, haftalardır hasta. Hapsurmayla başlado, sonr aburun akıntısı sonra tıkanıklık sonra otit ve şuan balgamlı öksürük burun tıkanıklıgı yüksek ateşle devam ediyo. İnliyo cocugum resmen pedıfen, antibiyotik, bslgam söktürücü, buhar, nazal yıkama hepsini yapıyorum ama hic düzelme göstermiyo dün 200ml serum yedi, aksam yine ateşlendi gece yine ateşlendi, bugun sabah, akşam tekrar. Önceki gecelerde yüne ateşleniyordu. Çok üzülüyorum ben de aşırı hastayım hiç halim yok, sinirliyim, cpcugumu öyle görmek daha kötü yapıyo beni. Napıcam daha ne yapabılırım dört kere hastaneye gittik enfeksiyon seviyesi de düşük. Sürekli kulağını tutuyo dün damar bulmak icin hem elelrinü hem kollarını deldiler yüreğim dayanmıyo artık. Aksi gibi ben de berbat haldeyim dinlenemiyorum uyuyamıyorum düzelemiyorum kurtulamıyorum hastalıktan 😖