Valla biz görev nedeniyle doğudayız burda arkadaş dışında hiçkmsemiz yok o yüzden 5 yaşındaki oğlumla birlkte hergün çıkıp biraz hava alıyoruz. Ya arkadaşlarla ev buluşması yapıp kahve içiyoruz ya da aktüel geziyoruz ekstra bi alternatif yok çünkü aileler uzak kimsesiz gibiyiz dışarıda çıkıp bi nefes almasam evde depresyona giriyorum evde durmak istemiyorum duvarlar üstüme geliyo sanki. Bi hava almak için dahi olsa çıkıyorum hergün