Minikkkk_0
Merhaba öncelikle saksısı seffaf olsun,
10 gunde 1 , 1 cay bardagı içme suyu verin, musluk suyu kullanmayın.
2 tane de ayrı ayrı kür veriyorum size; biri temiz kalması biri beslenmesi için.
15 günde 1, aksamdan 1 tatlı kaşığı tarcını 1 bardak sıcak suya karıstırıp bekletin. Sabah süzüp tarcınlı suya pamuk bandırıp sıkıp yapraklarının altını ustınu silin. Orkideyi lavaboya koyun, kalan karşımı duş gibi çiçeğe dökün süzülünce saksısına koyun.
Yine 15 günde 1, akşamdan 1 dilim ekmeği bir kaseye koyun, üzerine 1 bardak su koyun, sabahına ekmeği elinizle sıkın, ekmek parçaları varsa suda alın, ekmeğin tadının geçtiği su ile yukarıdaki gibi duşlama yaptırın.
Tarcınlı su bakterden koruyacak, ekmekli su da ona vitamin olacaktır.
Değişimi göreceksiniz. Hem yeni kökler çıkacak hem de yaprakları yemyeşil parlak kalacaktır.