8+2 deyim. Dört gündür bitmeyen bir kahverengi lekelenmem oluyor. Dün biter gibi oldu bugün geri başladı. Sabahları uyandığımda damla şeklinde kırmızı kan görüyorum çok az sonrasında kahverengiye dönüyor günlük pedi doldurmayacak şekilde kahverengi lekelenmem oluyor gün içerisinde. Bu durumu yaşayan var mı ? İlk haftalarda da oluyordu doktorum kırmızıya dönüp ped dolduracak şekilde olmadığı sürece endişelenecek bir şey olmadığını söyledi. Ama ben huzursuzum biraz