Bilippi Kızlar doktor bundan sonra çatlamaz iğne kullanmayalım diyor😢 vallahi patlamak üzereyim artık.
orkidemm_ Bilippi çatlar elbette o yumurtanın potansiyeline kalmış bir durum kist olması olası bir ihtimal nasıl ki 16 mm yumurta döllenebiliyorsa o da çatlat doktor iğne vermemesinin sebebi iğne de 2 mm büyütüyor daha büyümesin diye
sidibal Bilippi benim 25di çatladı kiste dönmedi içiniz rahat olsun. Verimli değildi sadece benim çatladığında gebe kalamadım o ay ama 22,23,24 elverişli olabilir gebelik için
lidya_15 Bilippi canım benim 8 aralıkta 23 mm di doktorum çatlama iğnesi yaptı. Hiç böyle bişey duymadım açıkçası 🤷🏼♀️
rosse16 Bilippi vardır doktorun bir bildiği çatlama iğnesi belirli milimlere gelen yumurtalar için kullanılıyor yoksa aşırı büyüyünce yumurta kalitesiz olur
-Papatya33 Çatlar neden çatlamasın ki. Catlatma ignesi vermediyse havucu kaynat 5 dk iç sonra ben onun faydasını çok gördüm.
zfrnemos Bilippi evet oldu daha once 21 ve 18 ıle catlama yapılmıstı tutmamıstı hatta bende sasırdım 26 da catlama yapıldıgı ıcın ama ınandım olacak bu sefer dedım ve cok sukur tuttu
sidibal Bilippi evet dimi bazen büyük olup verimsiz oluyor bazen büyük olup verimli oluyor. Benim 25di doktor çatlamaz falan demedi hatta ertesi gün çatlamıştı ama gebe kalamadım. Bir sonraki ay 23 ile gebe kaldım belli olmuyor yani. Burada hep büyük kiste döner çatlamaz yorumu yapılıyor yanlış