baybbay hamur yoğurma makinası alırken sıyırma aparatlısından alın derim, çünkü benimkinde yok, çiğköfte yapamıyorum yani şöyle kenarlara yapışıyor ve sürekli durdurup yapışanları içine atıyorum sonra yine çalıştırınca kenarlara yapışıyor. (durmadan çalıştırmak gerekiyor güzel kıvam alması için) zaten ortada biişi kalmıyo kenarı yapışanlardan dolayı😅