asya123annesi Merhabalar, yeni üye oldum. Kahramanaraş yeni açılan devlet hastanesi otokarın oradaki hastanede doğum yapanlar, sezaryen olanlar var mı? Doktorun Nazlı ece Şahin Urfaloğlu, yani son 3-4 seferdir ona gidiyorum. Bana öneri verir misiniz?
aysunarli asya123annesi ben kontrollerime hep mehmet ergüven e hidiyordum hem bilgilrndiriyor hemde iyi ilgileniyor kız kardeşim sezeryan oldu gayet iyi ilgilendiler