Bir haftadır doğru düzgün yiyemedigim ve sıvı kaybı olduğu için doktor yatış verdi yatıyorum hastanede ama sabah kahvaltısı muhteşemdi her hastanede öyle mi merak ediyorum devlet hastanesi bu arada sizin sabah kahvaltısında yemeklerde neler vardı 🤷🏻♀️