10+5 hamileyim önceden 6.haftada falan 2 kere kanama olmuştu progestan kullanıyodum bugün sildiğimde kahverengi upuzun süpüksü bi yapı geldi yanında da pembe bişeyler var jel gibi korkmalı mıyım önceden bu sümüksü geldikten bi kaç gün sonra kanama olmuştu