Regl e 6 gün kala sabah ilk idrarımla erken gebelik testi yaptım ve bariz bir şekilde pozitif çıkmıştı şu an regl’ime 2 gün var Kan verdim ve Beta HCG 0.4 çıktı. Eğer olsaydı bu 3 gebeliğim olacaktı ve önceki diğer iki gebeliğimde ne belirtisi yaşadıysam hepsini yaşadım Hala da yaşıyorum Beta HCG Adete 2 gün kala bu şekilde düşük çıkıp sonradan yükselen var mı aranızda ya da acaba bu Kimyasal gebelik midir