teraziela canım benim erken doğum riskim rahim ağzı kısalığım sebebiyle var. Gebelik şekerim de olduğu için iğne henüz yapmadı doktorum. Serklaj da yok o yüzden merak ediyorum. Her şey yolunda gitse bile şeker yüzünden 37 almak istiyor zaten doktorum bu da ayrı konu 🥴