durmusfatma Bursa şehir hastanesindeki doktorlardan randevu bulamamaktan çok sıkıldım Mudanya devlet hastanesine geçmek istiyorum doktorlar hakkında doğum süreci hakkında bilgisi olan var mı
3melekannesiyim durmusfatma bende şehir hastanesine 16 haftalikken Gökhan Gölcük e gttim ama sonra randevu bulamadım geçen ay kesteldeydi şuan 36+4 teyim 😁 salı günü randevum var başka Dr randevu vardı hep ama Gökhan beye yoktu
ulgenata durmusfatma durmusfatma bende Mudanya devlet hastanesinde doğum yapmak istiyorum acaba koşulları hakkında bilgi alabildiniz mi
durmusfatma 3melekannesiyim evet Gökhan beyi çok duyuyorum instada da takip ediyorum ama randevu işi çok sıkıntılı birde şehir hastanesi çok yoğunmuş geçen arkadaşıma yer yok başka hastaneye gitmelisin doğum için demişler
rumeysa_ttkrky16 3melekannesiyim evet maalesef bense geçen qy kestelde gokhan beye gittim bu pazartesi tekrar randevum var kestel devlette seda duygu demirçelik oda sehir hastanesinden gelmiş bur aylığına kestele nasipse doğumu şehirde hst düşündüğüm için ramazandan sonra inşallah kontrolde gokhan beye bulurum da ona giderim işinin hakkını veren bir doktor ayrıca serhat Ünal bey de iyii
3melekannesiyim durmusfatma aa bende bundan çok korkuyorum gemlikten doğum için gtsem acile başka hastaneye gönderirler mi diye
3melekannesiyim durmusfatma salı günü randevum var sorcam inşallah acilden gidilirse sanmıyorum ya doğum basladysa nasıl o halde gönderirler
3melekannesiyim rumeysa_ttkrky16 gemlikten gidecektim 12 gün önce Gemlik devlet hastanesinde Muayene olduğum için randevuya 1 gün kala şehir hastanesinde ki randevum iptal edilmiş şaka gibi ya 36+5 olduk ve şuan rancdevu en erken 12 gün sonra ya ne yapacağımı bilmiyorum