busraulas Merhaba kızçeler hamileligin başından beri iştahım yoktu bulantım vardı ama şimdi aşırı iştahsızlık var sabah aksam zorla bişeyler yemeye çalışıyorum normalde 2.trımesterda iştahın açılması gerekmez miydi ? Benim gibi olanlar var mı?