Kızlar smdi Bn nu yıl kpss ortaogretime girmek istiorm ama çok çalışamıyorum vaktim olmuo bazen bir ders e 1 saat fln çalışabilirim oda youtube üzerinden videoları yazarak izliorm soru da pek çözemiyorum kaynak kitabım yok eşik de almio sizce verimli olabilirmiyim