Kızlar 21 haftalığım. Bebegin hareketlerini son 2 haftadır gunde en az 7-8 kez cok belirgin şekilde hissediyordum. Ama dün sabah 7 den şu saate kadar sadece 3 kez cok hafif hissettim alt karnımda batma şeklide agrı oluyo bazen. Gitmeli miyim onceden cok belirgin hissedip suan hissetmeyince cok korkuyorum. Tatlı meyve falan yediğimde hareketlenirdi o da yok. Sık sık acile gidip meşgul etmek de istemiyorum sizce bu durumda gidilmeli mi.