Merhaba 10 Aralık’ta düşük yaptım 30-31 aralık civarı yumurtlama belirtilerim olmuştu (doktor düşük kanamasıyla da hamile kalabileceğimi söyledi) dün akşam hafif pembemsi lekelenme bugün bu sabahta bi damla kahverengi akıntı oldu sizce hormonlardan mı kaynaklı yoksa gebelik olabilir mi? Uyku hali bel ağrısı ve hafiften göğüs ucu hassasiyetim oldu, adetle ilgili hiç bir belirtim ağrım sızım yok yaşayan var mı bu durumu test yapmaya korkuyorum 🥲