Alerji durumundan dolayı uzun süredir antihistaminik ve kortizon kullanımım var . Şu anda da da yine kullanmam gerekiyor ama üç gün önce ovitrelle vuruldum kullanmak istemiyorum ilaç . İlaçsız göz kenarı şişliklerime iyi gelecek bir düşünceniz var mı 🥲