Selam kızlar ben adetin 3. Günü 5 gün boyunca klomen kullandım bittiği zmn karnımdan muayne etti ve yumurtaların küçük olduğunu söyledi adet olamam için duphaston verdi bende ne olur ne olmaz diye bekledim ve 15. Gün duphaston içtim şuan duphaston biteli 6 gün oldu ve daha adet olmadım benim durumuma benzer şeyler yaşayan varmı aranızda