esraa65 çok güzel bir hikaye, bana 20. Haftamda motive oldu diyebilirim ,
İlk doğumum çok kolaydı, hiç sancı çekmedim, 36 haftada evde suyum geldi, yine sancım yoktu , hastaneye geçtik 4 cm açılma olmuştu yine sancı yoktu, ama ben vajinismus hastası olduğum için alttan muayene ettiremiyordum, en son epidural doğuma karar verildi, ve sonrası su gibi geldi,
Pozitif dogumları dinlemeyi okumayı çok seviyorum, kendi ilk doğumum da pozitif olmasına rağmen 2. Doğumdan korkuyorum, umarım ilki gibi kolay olur🙏