Merhaba arkadaşlar ben 29 haftalık hamileyim ve davranışlarımın farkındayım kafamda devamlı buna bir son vermek istesemde veremedim benim 2 yaşında da bir kızım var ben öfkeli bir anne olduğum için benden mi aldı bu davranışı 2 yaşın verdiği bir şey mi bilmiyorum ama zaten çocuklar anne babayı rol model alır ben buna dur diyemediğimi kabul ediyorum psikiyatriye gitmeye karar verdim başından beri bir öfke kontrolü problemi yaşıyordum ama hem hormonlar hem guatr hem ünsilin hem çocuk hem gebelik zor gelmeye başladı ne yapmalıyım