juli_naz mom_51 bizim burada doğduktan sonra isteme ihtimalimiz yok gibi ..eşim sormuş o özel ameliyat gibi sayılıyormuş ve acikcasi sunneti bilen birisi yapsın istedik.. ki siz Türkiye’de yasiyorsaniz önceliğiniz var ☺️
flz3576 juli_naz bende öyleydim oğlum tam 3 aylıkken yaptırdım iyiki yaptırmışım şuan 2 yaşında buyudugunde ne zaman sünnet oldum Diycek sadece sünnetten sonra uyuşukluk geçince biraz aglıyo hatta çok ağlıyor ama diğer gün çok rahat geçiyor acısı