Bebek rahme yakın, düşük riskin var 10 gün istirahat ediceksin dedklerimi uygularsan %80 gelişir tutunur dedi. 5+6dayım. 16 ocakta kontrole gideceğim. İnşallah sağlıklı ilerler böyle olup da ilerleyen haftalarda bebeği yerleşen tutunan oldumu? Alttan progeston fitil kullanıyorum