birerkekannesi__ Benim de ilk hamileliğim. Daha küçüğüz ama edindiğim bilgilere, çevremdeki duyduklarıma göre… o kesi çok acıtmıyormuş.. Sancıdan, bebeği doğurmaya çabaladığından dolayı hissetmiyormuşsun. Allah’ın izniyle normal doğumda insan çabuk toparlanıyormuş. Birde bebek aşağı inerken vitaminleri alıp geliyormuş, çok faydalı. Normal doğum olacaksan hiç tersini isteme yani. En sağlıklısı. Allah izin verirse ben de normal olmak istiyorum.