Anneolucamm Kızlar bugün 5+6 yım sabah kanamam oldu acile gittim bebek ve kalp atışı görüldü kan değerlerim de düşme çok Progestan fitil verdi daha önce yaşayan var mı
buse76 Anneolucamm kese etrafında kanama mı vardı canım doktorun ne dedi yerleşme olabilir kese etrafında olabilir içerdeki kan olabilir
enise3 Anneolucamm merhabalar benim de 5+3 iken başladı kanamam gece olduğu için doktora gidemedim doktorum Progestan 50 mg iğne ol dedi oldum sabahta doktora gittim bebek iyi kesenin etrafında kanama alanı vardı o gün kanamam olmadı bir daha iğne ye devam dedi doktor bu sabah uyandım tekrar kanama vardı doktora gittim kalp atışı yeni yeni duyulmaya başlıyor dedi. Sizin kanamanız kaç gün sürdü ne yoğunluktaydı
smgsmg59 Anneolucamm ben de 6. Haftada yaşamıştım. Kan sulandırıcı iğne kullanıyor musunuz? Mesela benim sebebi oymuş iğneyi kesti doktorum o günden beri kanana yok çok şükür.
seynepon Düşme çok derken canım beta mı bakıldı kaçtan kaça düşme var, bebeğin seninle rabbim korusun sizi inşallah
buse76 Anneolucamm o zaman bol bol dinlen evden çıkma ayaklarını uzat altına yastık koy dinlen ben hiç yaşamadım kanama canım ne desem boş olur ama yerleşme yaşadım çok küçük kahverengi nokta şeklindeydi hemen kesilmişti zaten fitilini düzenli kullan geçer allahın izniyle
Anneolucamm enise3 benim de o gün kesildi sonra kahverengi gelmeye başlamıştı damla damla inşallah bir şey olmamıştır yorma kendini dinlen
enise3 Anneolucamm kese duruyor kalp atışı var ama dün kesilen kanama bu sabah tekrarladı korktum tekrar doktora gittim sorun yok dedi kanama alanın var dedi şimdi yine aktif kanamam yok ama korkuyorum yarın sabah yine olur diye
hande09 enise3 benim doktorum neden olduğunu bilmiyorum ama tüp bebek hastalarının çoğunda bu durumu görüyoruz demişti içini rahat tut ama önlemlerini de mutlaka al
enise3 hande09 bende kanama alanı tespit edildi ama ondan mı bilinmiyor benim de doktorum olması gereken tüm ilaçları kullanıyorsun dedi dinlen dedi her şey Allahtan biz elimizden geleni yapıyoruz sadece
enise3 smgsmg59 kan sulandırıcı hap kullanıyordum ecoprin diye onu kesti hemen aslında dünde iğneden sonra gün boyu görmedim ama bu sabah gördüm yine kana sonra iğne oldum yine bu saatte kadar kanama yok