bdkkk yesildeniz_ bende 14 haftalık gebeyim kadın doğum doktoru genel kan tahlilleri istemişti tshde istemişti değerim yüksek çıktı 5.45 ve sonra ilaç kullanmaya başladım 2 gün önce tekrar degerime bakıldı 3.60 olmuştu
merveboran bdkkk ne kadar sürede düştü benimde 3.40 ilaç kullanıyorum iki haftadır gebelik şüphem var ama aklımda hep bu korku zekasını falan etkiliyormuş
Arven12 Bende tüp bebek sürecindeyim t3 t4 normal tsh bi yüksek bi düşük cıktıgı icin transfer ertelendi cok onemli 1 ay onceden baktırın
yaseminkarakus0728 Arven12 canım mor lahana beyaz lahana kara lahana brokoli karnabahar kutu meyve suyu beyaz ekmek incir ceviz bunları tuketmemeye calis değerin dusucektir
yesildeniz_ Arven12 benim hep normal çıkıyordu o değerleim ama boğazımda şişlik olunca korktum aslında. Burda hep okuyorum sürekli takip ediliyor sanırım gebelikte de