Arkadaşlar ben 12haftalık.hamileyim.geçen haftadan beri Sol kolumda geçmeyen bir sızı gibi bir uyuşma gibi birsey yaşıyorum Ekg çekindim kan verdim ama birsey çıkmadı o günden beri başımda ağrıyor Doktir Norolojiye gitmelisin dedi aranızda yaşayan varmı Sol kol sızısı