Aysktr kramp benim ilk hamileliğimde olmuştu canım , ben 2 kere yaşadım karnım bıçak saplanır gibi acayip bir ağrı girdi 10 dk kadar kımıldayamadım, doktoruma sorduğumda yalancı sancı bunlar çok normal demişti , onun dışında adet sancısı gibi yalancı sancı oluyor onları da düzenli mi diye bakman lazım 🤗